Већ сам раније помињао један снимак са страцем Гаврилом из манастира свети Лука код Крушевца и где је он говорио о великом страдању, где попови неће стизати да све сахране колико ће људи умирати, да ће народ умирати по улицама, неће смети да им приђу и још много тога. Пита њега неки младић који је ту дошао код њега, хоће ли наћи неки лек. Старац Гаврило рече да ће наћи неки извор лековите воде којом ће излечити ту болест која хара. Мени је то била мало необична реченица, какав сад то извор да нађу, Србију су претражили уздуж и попреко, од истраживача па до планинара и разних ходочасника, зна се сваки центиметар земље, да има такав извор већ би знали. Јер такве ствари се брзо рашчују међу људима и место постане врло брзо свето. Године су пролазиле, ја се занимао неким разним стварима везаних за здравље али шта год да радим, увек ме пут некако доведе до воде. И пре више година упознам се са једним Украинцем из Киева, који је докторирао на теми Богојављанске воде. Погледам његов рад, и одушевим се.
Богојављанска вода је позната у народу по својим изузетним својствима како лечења а тако и заштите. Код Руса и Украинаца се зове Крешценска вода а по древном нашем божанству Кресу, који тој воду удахњује живот. Некада се славио мали Водокрес, 6. јануара по данашњем календару и велики Водокрес, 19. јануара, када је и Богојављање по црквеном календару. Сам израз дословно значи “оживљавање воде” и означава освећење огњеном силом Сунца сву земаљску воду. Сама реч Крес значи огањ али не обичан већ онај од чекића Сварога. Таквим огњем владају Богови а сам израз се задржао до данас, тако да имамо креснути, кресање, кресиво а све се односи на паљење. У сваком случају на тај дан се силом Сунца напуне све воде мајке Земље.
Истраживач Жуков из Киева је провео пет година испитујући Богојављанску воду. Узимао је са разних места и испитивао уређајима у лабораторији а у томе је учешће узело и више добровољаца. Постојало је више мерила испитивања а потрудили су се да по старим обичајима воду узму рано 19. јануара. Такође су вршена упоредна испитивања обичне воде (изворске) као и структуриране воде (додуше не знам која врста структурирања, има их више врста). Утврђено ја да не постоји никакво дејство на организам воде која је узета крајем децембра и почетком јануара. Али је зато употреба Богојављанске воде оставила осетан учинак и то је утврђено мерењима енергетских поља и тачака на телу. Оно што је примећено је прво благи пад у енергетици организма да би одмах затим крива вредности почела убрзано да расте. Предложени закључак је био да је структурирање воде у Богојављанску производ спољњег дејства космичких сила. Утврђена је још једна разлика између Богојављанске и структурирање воде, Богојављанска вода држи своја својства и по годину дана док код структуриране ишчезне за највише три месеца. Несумљиво је у тим испитивањима доказано благотворно дејство Богојављанске воде на енергетику људског тела. Жуков је своје налазе објавио на више места од којих би издвојио:
Жуков В.В. БАТ как энергетическая структура растения, в Сб. «К основам физического взаимодействия» // Научные труды.-Днепропетровск; МАБЭТ, 2005, с.122-127 или Винахідник і Раціоналізатор, №7-8, 2003
Жуков В.В., Усанова В.А. О возможности регистрации информационного влияния «лечащий врач – пациент» , в Сб. «К основам физического взаимодействия» // Научные труды.-Днепропетровск; МАБЭТ, 2005, с.148-153.
Древна правила Богојављанске воде
Ту воду су узимали ноћу од 18. ка 19. јануара. Вода убрана од десет минута иза поноћи па све до 1:30 иза поноћи се сматрала чудотворном. Тада се отварало небо и молитва Богу би била услишена. Наши стари су је користили за лечење, да изгоне зле силе, ружних мисли и прскали су је по угловима дома. Тај дан пред узимање воде, 18. јануар, није се требало ништа јести цео дан и тако све до појаве првих звезда на небу. Тај дан се само пила вода и време проводило у миру и спокоју, без свађа, сукоба а дом се држао чистим и уредним. Чим би се појавиле прве звезде, могло се нешто празалогајити. За то време су већ биле спремне посуде за воду, некад су то биле земљане а данас могу стаклене. Није се узимало мање од три литра воде. Ту воду су чували у тамном и прохладном месту. Та вода се никада није бацала, просипала, дакле нема бацања у клозетску шољу или лавабо данас. Разблаженом са обичном водом, ту воду су повремено користили и за поливање растиња.
Ту ноћ се користила и посебна купка од Богојављанске воде, напунила би се каца, данас када, прекрстила би се три пута као и особа, прочитала би се молитва и три пута би се десном руком ударило у груди а то је изазивало вибрације хармонизујуће са вибрацијама воде. Тада би се улазило у кацу и три пута би се глава уронила испод воде, праћења ударима руке у груди. Ко је зимогрожљив, могао је и да загреје воду. Палчевима би се испритискали сви делови тела а потом би се изашло одатле и обукло ново чисто одело. Пио би се потом топли напитак од трава заслађен медом. Деца и старији су могли и дању да прођу тај обред. Ако би се у току тог купања у води јавили мехурили или јавили ефекти као да кипи, то би значило да поступак чишћења особе иде одлично и да се чисти негативна енергија.
Та Богојављанска вода се могла чувати и више од годину дана и због јаких енергетских својстава, није препоручивано да се често пије. Користила се и за купање, једна кашика до једне чаше за пуну кацу. Али се узимала и на руку па се њоме прскало лице, врат, тело. За потребе енергоинформационог чишћења, вода се прскала по угловима куће а затим се мала количина воде сипала у чашу и стаљала на сто у средини куће.
И хоће ли та вода помоћи у прозорљивим виђењима старца Гаврила? Појма немам али нема сумње да вода има изузетну моћ и да је морамо чувати и поклањати велику пажњу. А ко зна, можда ће неко у неки изворчић и да убаци неки структуризатор који ће давати води чудотворну моћ али то је већ машта. А можда ће се ипак десити неко чудо…